Thursday, June 16, 2011

penangan nora and seth

alaa.. cter Nora Elena da nk abes daaa..
petang ni last la episod nye..
series seyhhh xpuas tgk psgn romentik Seth and Nora lg..
tp suke coz x tngok muke yvonne tu aptb..haha.. terpengaruh betul la.. :p
secare purata ramai yg nk hubby like #SethTan but not setan ok.. 
taye pon same lah..tp ade ke??? hihi..

dek penangan nora elena ni,taye pon membeli lah novel nye bertajuk Kasih Yang Suci (KYS) yg diterbangkan khas dri pulau pinang..haaa mukan sng nak cari kat jb ni..
lg2 tga hangat d pasaran.. so taye xpayah nak puseng2 cari n nak tanye2 ade stock lg x novel KYS tu.. yg pntg I already got it.. ;)
hasil bantuan Aini jugak yg post kat fesbuk yg menanyekan sape yg nk bli novel tu..
alaa xpelah surcharge rm3 jerk n selamat sampai dah kat umah..



haaa ape??ape?? nk pnjm?? nk pnjm sorryyy sewe boleh haaa..hahaha

2 comments:

sweet honeydew! said...

wahh... betul2 demam nora elena neh...
semangat smpai beli novelnyee..

gud job dear.. hehe.. :)

zhyka ke said...

hihihihii i LikE <3

=)