Friday, December 24, 2010

ape seyhh kene TAG..!!


ini budak laa TAG taye,
 gieha ngok ngek anak sdare taye..!! =p
okeh okeh,i'm try jawap sebape yg baek ea ngek..


 Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Opkos la purse , handfon & jam mesti sentiase kene ade

Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?  Waterproof maskara caler PURPLE . I loikeee !!

Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?'
            Ape seyhh kawen? perlu ke? nak kawen, nak kawen.haha 
tp ade angan² nak wat kt Persada JB,wahh taste tinggi jugak . law xdpt nak wat kat Dewan Johor Jaya je la . eh tapi better wat kt ruma kan . meriah cket kan, kan, kan 
tema?? secret laaa kawan 

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
TAK
Siape name penuh kekasih korang tu?
Takde
 Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Kalau buleh nak selamelamenye , tp nak wat camne xde jodoh antare saye dan die 

Apa lagu kenangan korang dgn kekasih korang tu?
Senyum , Kalau Berpacaran , Kekanda Adinda, Jgn Pisahkan Aku & Dia

Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?  
Kedai Makan sebab teman die g mkn n melepak bersame kwn
(tapi tu dulu skrg tak,kenangan hanye tinggal kenangan) T_T 

Ape bende yg korang teringin sangat nak dari kekasih korang?
Munge Rose , Choclate , Teddy Bear . ♥ soo sweet . 

Tahun bile korang rase korang akan berumah tangga?
Taon depan kot.ahaha

Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli? 
Novel ? yg ade pun org bagi je semua .
Buku ? buku latihan SPM yg aq beli mase taon 2005 . 
 REMAJA yg latest , byk info yg buleh pakai gune . 

Apakah nama penuh korang?
HAZIQAH BINTI MOHD SAT

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Kemesraan lebey pade my ebu Pn. HABIBAH BINTI AHMAD . heee

Brape adik bradik korang?
Last daripade 7 orang
Namakan artis yang korang betul² nak jumpa dalam hidup korang? 
Awal Ashaari . jangan tanye kenape okehhh

Adakah korang basuh baju korang sendiri?  
Kadang² taye basoh , Kadang² ebu taye nak tlg taye basoh 

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi
eksaited nk g US (Universal Studio) !!   
Ape bende yg paling korang idamkan selame ini?
MINI COOPER.. ! ouh bile lah muleh dapat agaknye .

Pilih salah satu, peluk atau cium?
NAK ciyom pastu NAK peluk . wahaaha

Beritahu 3 perangai tentang orang yang tag korang
-ngadengade -shuke wat havoc -shuke berdekah ( plawok ! plawok !)
tp aq sayang kaw lebey la ngek . hua hua hua 

Wane ape yg paling korang suka?
i like PURPLE   
benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang? 
1. my lappy 
2. my mantal mucuk ;)
3. my clothes
4. my sony ericsson G900
5. my JLW 5681

Ape yg paling korang obses?
choclate . . ! choclate . . ! choclate . . !

Ape prinsip hidop korang?
kalau terbang jangan tinggi²nanti jatuh SAKET sangat tau .

5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
             Speak Now by Taylor Swift
            Mine by Taylor Swift
            Love Story by Taylor Swift
            The Time of My Life by Black Eyed Peas
            Alors On Danse by Stromae

Bila tarikh lahir korang & ape zodiak korang?
24 OgOs 1988 (hidup VirGo !!) 

5 orang blogger yang korang nk tag
cik lala   
nak ( + ) lagi sorang ea adk angkat taye mamat

Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
Siti Aisah binti Tahril 
dye kawan taye yang terbaekbaek . susa senang ngn taye .        
            bile ade prob taye clalu share ngn dye . tp awas !! dye da berpunye ok . hak milik Mohd Firdaus bin Abd Jalil a.k.a Farid . haha . taye tayang dye laaaa .  we r forever fren , kan macik. adehh, xsaba nak tgk dorang nek plamin .

            Saya dah tag , Balas yee ? :)

6 comments:

sha Gegurlz said...

hahahaha...
terharu taye mkcik...
tayang mkcik gak...
frenz 4 eva yerk....
malu2 yg pasal xsabo tgok taye nek pelamin...
aiyaakkk...
ahaks~

zhyka ke said...

hahaha..
nak sangat tengok adud n kecikte nek plamin ni..bak kate fzlite psngn ketot.. :DD

Qamarun Aris said...

kak, tengs ya sbb tag owg dlm blog ni.. hehehe..

zhyka ke said...

ape ag dek..
g jawap cepat..cepat..cepat..

sweet honeydew! said...

hye there.. thnx yeah tag me. erm.. law fri nnt nani jawab laa.. :)

zhyka ke said...

huhu..
baekbaekbaek cik nani,
tak saba nk tggu cik nani jawap.. :)